Walpknut
Last Activity:
Mar 22, 2019 at 6:31 PM
Joined:
Dec 30, 2010
Messages:
12,672
Trophy Points:
113
Positive ratings received:
7,813
Neutral ratings received:
0
Negative ratings received:
21

Post Ratings

Received: Given:
[What the fuck is this for a shit?] 21 4
[Masturbate furiously] 354 104
[Rad] 351 31

Share This Page

Walpknut

This ghoul has seen it all

Hearing youtubers say Pokemon needs Level scaling grosses me out. Go play your shitty open world games. Mar 21, 2019 at 1:27 PM

Walpknut was last seen:
Viewing forum list, Mar 22, 2019 at 6:31 PM
    1. Walpknut
      Walpknut
      I am seeing that the people who advocate the most for low difficulty in games and are against having to unlock content are mostly...
      1. Walpknut
        Walpknut
        Journos and people who have made their job to play games for a living. Turning what is a hobby and a leisure activity for general public into your work actually seems to skew your perspective in such a way that it stops being relevant to the people your are supposedly serving it to for a lot of cases-
        Dec 23, 2018
      2. Walpknut
        Walpknut
        Only have seen Streamers complain about having to unlock characters in Smash Ultimate, while most people enjoyed the challenge. Also the whole fake outrage about Cuphead's dificiulty was mostly created by game journos who where throwing a tantrum over having to be good at the game.
        Dec 23, 2018
      3. Ayelander
        Ayelander
        They don't want videogames, they want movies with viewer input.
        Dec 23, 2018
    2. Walpknut
      Walpknut
      I get too many LOL ads on youtube in Latin america. Is it the same where you guys live? "What's up Gamers" makes me cringe.
      1. Ayelander likes this.
      2. View previous comments...
      3. AureliusofPhoenix
        AureliusofPhoenix
        Howdy ya’ll, I’m fackin stahvin kedd, lets get some fried chicken MUTHAFUCKAAAAA
        Dec 23, 2018
      4. R.Graves
        R.Graves
        yeah but you know which one i'm talking about. the "what culture" one.
        Dec 23, 2018
        AureliusofPhoenix likes this.
      5. Ayelander
        Ayelander
        Wot Culcha*
        Dec 23, 2018
        R.Graves likes this.
    3. Walpknut
      Walpknut
      This douche at work asked for a "design" in a very douchy manner, the base material was a poorly lit photo and needed it ASAP.
      1. View previous comments...
      2. Walpknut
        Walpknut
        Never done a Power move like that at work.
        Dec 21, 2018
      3. Black Rose
        Black Rose
        If you don't mind me asking, what do you do? Going by these posts, I'm thinking graphic design?
        Dec 22, 2018
      4. Walpknut
        Walpknut
        Web design.
        Dec 23, 2018
        Black Rose likes this.
    4. Walpknut
      Walpknut
      Real talk? I have no clue who "Marques Brownlee" is and I have no intention of even finding out.
    5. Walpknut
      Walpknut
      If I could control rewind, I would want Fortnite and Marques Brownlee.
    6. Walpknut
      Walpknut
      Just to remind you there was a game where Batman got Joker aids and it plays it super serious to cringeworthy results.
      1. AureliusofPhoenix likes this.
      2. View previous comments...
      3. AureliusofPhoenix
        AureliusofPhoenix
        Oooh yeah. I tried to block that one out lol. The controls were the shit, but the story was just shit. More Scarecrow gas. Hooray...?
        Dec 20, 2018
      4. R.Graves
        R.Graves
        hmm. Scarecrow is making chemicals huh? wonder where hes doing that at? lemme use my gadgets to find out. oh it was THE FUCKING CHEMICAL PLANT!!! WORLD'S GREATEST DETECTIVE EVERYBODY!!!
        Dec 22, 2018
        AureliusofPhoenix likes this.
      5. R.Graves
        R.Graves
        the whole game is that dumb. also a severe lack of sidequests that weren't just blow shit up with your tank. also btw when i think of batman i think of a smart sneaky boi like what we got in arkham asylum not fucking tanks. also having the joker in the game feels really fucking cheap and the only good thing that came out of the whole game was "i cant stop laughing"
        Dec 22, 2018
    7. Walpknut
      Walpknut
      Oh, so you're talking about one of them packages. That job had strange written all over it. But we couldn't turn down the caps.
    8. Walpknut
      Walpknut
      People saying Homecoming is "Comicbook accurate" are more full of shit than people calling Heath Ledger's Joker "comic book accurate".
      1. ironmask likes this.
    9. Walpknut
      Walpknut
      Have a happy whatever you celebrate guys, just spend it with whoever you cherish most.
      1. View previous comments...
      2. Risewild
        Risewild
        As everyone else already said: You too!
        Dec 19, 2018
      3. R.Graves
        R.Graves
        ha ha i have no one
        Dec 19, 2018
        AureliusofPhoenix likes this.
      4. AureliusofPhoenix
        AureliusofPhoenix
        Dec 19, 2018
    10. Walpknut
      Walpknut
      I don't know how to use Solid Snake in SSMU, but high level Snake players are insane, I can hardly keep track of them.
    11. Walpknut
      Walpknut
      Venom Getum' Venum.
    12. Walpknut
      Walpknut
      I appreciate the dumb hipster joke that is Once upon a Deadpool... but I wouldn't watch it.
      1. Walpknut
        Walpknut
        I rareky watch movies more than twice, and even then I wouldn't want to watch the edited down version of a movie I already watched.
        Dec 15, 2018
    13. Walpknut
      Walpknut
      Nothing like getting a nasty cold just as your vacations start. Well at least I have an excuse to do jack shit.
      1. Ayelander likes this.
      2. Ayelander
        Ayelander
        I feel you, I've near cracked my ribs from the violent sneezing the past couple of days.
        Dec 16, 2018
    14. Walpknut
      Walpknut
      The Netflix Castlevania cartoon is so bad, holy shit. Season 2 is somehow even worse than the first season.
      1. View previous comments...
      2. Walpknut
        Walpknut
        Netflix is pretty good, they just happen to have some really shitty originals every now and then.
        Dec 14, 2018
      3. Squadcar
        Squadcar
        I've only heard great things about Castelvania, I watched a few of the first episodes and thought it seemed cool. Didn't keep watching though.
        Dec 14, 2018
        Supermarauder likes this.
      4. Dragula
        Dragula
        I mean the first season wasn't particularly good so no big surprise.
        Dec 15, 2018
        Walpknut likes this.
    15. Walpknut
      Walpknut
      Officialy finished by class assigments for this semester. Now I can go back to only stressing about work.
      1. View previous comments...
      2. Walpknut
        Walpknut
        what?
        Dec 13, 2018
      3. R.Graves
        R.Graves
        it means everything works out eventually and if it doesn't you're probably dead and being dead means you have no problems so its literally win win.
        Dec 13, 2018
      4. Walpknut
        Walpknut
        Are you doing mushrooms right now?
        Dec 13, 2018
    16. Walpknut
      Walpknut
      My favorite type of Meme is the one that has comedically unnecesary amounts of effort put into it.
      1. 5545Trey
        5545Trey
        Can you name an example?
        Dec 10, 2018
    17. Walpknut
      Walpknut
      My Nephew graduated from school yesterday. I still remember when he was a little baby... I am getting old.
    18. Walpknut
      Walpknut
      Smash Ultimate does play really different to Smash 4. Character feel weighty and Air recovery isn't as easy or safe. Gotta relearn it.
    19. Walpknut
      Walpknut
      Unlocking characters in Smash Ultimate through adventure mode is tedious. The Language switching method it's where it's at.
    20. Walpknut
      Walpknut
      My favorite part of Infinity war was when Spiderfuckboy gets turned into dust, about the only part where I wasn't falling asleep.
  • Loading...
  • Loading...
  • Signature