Comments on Profile Post by Pax the Sectoid

  1. Hassknecht
    Hassknecht
    The Shadow Warrior remake was pretty good, though. Wouldn't mind a Blood remaster in that style. Other games that do require a remaster like that: Heretic and Hexen. Basically all Raven Software games tbh. Bring back 90s Raven Software (early Naughts Raven Software can come, too)!
    Feb 28, 2018
  2. NovaRain
    NovaRain
    I think Flying Wild Hog did a decent enough job on Shadow Warrior remake/reboot, not sure about SW2 though. But I wouldn't want them handle Blood series since their previous FPS games have kinda weak shooting mechanism/feeling IMO.
    Feb 28, 2018
  3. Pax the Sectoid
    Pax the Sectoid
    Shadow Warrior remake was fun but I just didnt personally enjoy the RPG parts like loot and bullet sponges.
    Feb 28, 2018
  4. TorontRayne
    TorontRayne
    Blood was pretty good, but I found the level design a little lacking in later levels. The TC of Blood for Gzdoom is pretty good too.
    Feb 28, 2018
  5. Hassknecht
    Hassknecht
    We absolutely, positively need a remake of Kingpin: Life of Crime. Actually, a sequel would be better since it ended on a cliffhanger/sequel bait.
    Feb 28, 2018
    TorontRayne and Pax the Sectoid like this.
  6. Pax the Sectoid
    Pax the Sectoid
    Kingpin looks pretty cool, I'm gonna try it next.
    Feb 28, 2018
  7. R.Graves
    R.Graves
    Blood does have a sequel. its called Blood II : The Chosen. btw it sucks.
    Feb 3, 2019
  8. TorontRayne
    TorontRayne
    It doesn't suck. It just isn't Blood. Like Quake 2 not being Quake.
    Feb 3, 2019
  9. R.Graves
    R.Graves
    Kinda the definition of a bad sequel isn't it?
    Feb 3, 2019
  10. NovaRain
    NovaRain
    I'd say they are just dramatically different than their predecessors.
    Feb 3, 2019
  11. R.Graves
    R.Graves
    which is great for a movie sequel late in the franchise but for a video game sequel familiarity and consistency is key.
    Feb 3, 2019