procedure map_update_p_proc begin
variable koeficient_zraneni;
variable posledni_odecet_vody;
posledni_odecet_vody:=(GAME_TIME - local_var(LVAR_Cas))/ONE_GAME_DAY;
while(posledni_odecet_vody>=1) do begin
set_local_var(LVAR_Cas,GAME_TIME);
set_local_var(LVAR_Dehydratace,local_var(LVAR_Dehydratace) + 1);
posledni_odecet_vody:=posledni_odecet_vody-1;
while((obj_is_carrying_obj_pid(self_obj,PID_WATER_FLASK) >= 1) AND local_var(LVAR_Dehydratace)>=1) do begin
set_local_var(LVAR_Cas,game_time);
set_local_var(LVAR_Dehydratace,local_var(LVAR_Dehydratace) - 1);
display_msg("Napil jsi se vody");
rm_obj_from_inven(self_obj,obj_carrying_pid_obj(self_obj,PID_WATER_FLASK));
end
display_msg("Stupen dehydratace: " + local_var(LVAR_Dehydratace));
koeficient_zraneni:=local_var(LVAR_Dehydratace) - (dude_endurance / 2 + 1);
if(koeficient_zraneni>=1) then begin
display_msg("Dostal jsi damage: " + koeficient_zraneni * koeficient_zraneni);
critter_dmg(self_obj,koeficient_zraneni * koeficient_zraneni,1);
end
end
end