Projekt Burżuazja - to sformułowanie przywołuje być może ostrożny, a nawet drwiący uśmieszek na usta wielu z Was. Nie jest to jednak żart, a powstająca postapokaliptyczna gra cRPG. Przedstawiamy wywiad z Kolosem, koordynatorem projektu:
VDHP: Możesz powiedzieć nam w maksimum trzech zadaniach, czym właściwie będzie Burżuazja?
Kolos: Będzie to gra cRPG, której akcja będzie się działa w alternatywnym świecie dokniętym nuklearną zagładą.
VDHP: Co będzie wyróżniać Burżuazję spośród innych cRPG?
K: Hmnn.... będzie tego troszke, ale naprawde nie chce zdradzać. Myślę, że to czym się będzie różniła ocenią sami gracze jak sobie w nią zagrają. Od razu mówie, że nie staramy się niczego kopiować, chcemy zrobić naszą własną giere, w naszym ulubionym postapokaliptycznym klimacie :]
VDHP: Jak wyglądać będzie świat gry?
K: Będzie to w większości zrujnowane przez nuklearną wojnę pustkowie, jaki mieliśmy już okazje oglądać w serii Fallout. Z tym, że nie będzie to dokładnie to co oferował Fallout, będzie to całkowicie odrębny świat, stworzony na potrzeby gry.
VDHP: Czy gracz będzie mieć wytyczony przewodni cel, czy raczej wolną rękę w kształtowaniu swoich poczynań?
K: Fabuła będzie odgrywała BARDZO wielką rolę w Burżuazji, aczkolwiek nie będzie ona chamowała wolności w poczynananiach gracza, dzięki czemu będze mógł zająć się poznawaniem świata. Jednak gracze, którzy nie skupią się na fabularnej stronie gry nigdy nie poznają w pełni potęncjału jaki oferuje świat Burżuazji.
VDHP: Jak będzie wyglądać walka i jakich broni będzie można używać?
K: Walka będzie oparta na systemie turowym, będzie ona przypominała nieco tą z Fallouta, jednak zadbamy o to aby wprowadzić wiele innowacji (np. strzelanie z dwóch broni jednocześnie, zakreślanie łuku przy strzale z serri ... i inne :] )
Jeżeli chodzi o bronie to będzie tego duży asortyment, najczęściej spotykana będzie broń do walki wręcz i broń balistyczna, jednak spotkamy też mase broni palnej, z których większość będzie odzwierciedleniem tego co można spotkać na stadionie dziesięciolecia Gracz będzie miał możliwość dużego wpływu na broń, będzie mógł ją modyfikować i przerabiać, jak również tworzyć własne modele. Ostatnią grupą broni którą będzie można spotkać w Burżuazji będzie to broń "energetyczna".
VDHP: W końcu: 2D czy 3D?
K: Środowisko będzie w 40% 3D, jednak widok będzie izometryczny, tak jak to było w falloucie, z możliwością przybiżania i oddalania kamery.
VDHP: Skąd taka nazwa?
K: Na naszej stronie (www.burzuazja-rpg.prv.pl) gdzieś już napisałem o historii nazwy(gdzieś w komentarzach). Nazwa jakotako powstała na jednej z imprez, jednak jak się później okazało pasuje ona bardziej niż się spodziewaliśmy
VDHP: Ile osób pracuje nad Burżuazją?
K: No troche typa jest ;p Cały ChickenHead Team + pełno ludzi "z zewnątrz", którzy nas wspierają, w różny sposób, za co im serdecznie dziękuje.
VDHP: Jaki jest wasz dotychczasowy największy sukces przy tworzeniu tej gry?
K: Wszystko co do tej pory stworzyliśmy jest naszym największym sukcesem , ale na prawdziwe BOOM czekamy aż pojawi się Alpha, w której będzie z 70% naszych założeń.
VDHP: Nic nie powstaje w próżni. Jakie są wasze inspiracje?
K: Moim osobistym jest picie alkocholu, nie wiem jak u innych :] Ale myślę, że wszystko co wydażyło się w całym życiu twórców będzie miało jakiś wpływ na efekt końcowy.
VDHP: Dlaczego psy mają zimne nosy?
K: Jak spytam się mamy to Ci powiem ok? :]
VDHP: Możesz powiedzieć nam w maksimum trzech zadaniach, czym właściwie będzie Burżuazja?
Kolos: Będzie to gra cRPG, której akcja będzie się działa w alternatywnym świecie dokniętym nuklearną zagładą.
VDHP: Co będzie wyróżniać Burżuazję spośród innych cRPG?
K: Hmnn.... będzie tego troszke, ale naprawde nie chce zdradzać. Myślę, że to czym się będzie różniła ocenią sami gracze jak sobie w nią zagrają. Od razu mówie, że nie staramy się niczego kopiować, chcemy zrobić naszą własną giere, w naszym ulubionym postapokaliptycznym klimacie :]
VDHP: Jak wyglądać będzie świat gry?
K: Będzie to w większości zrujnowane przez nuklearną wojnę pustkowie, jaki mieliśmy już okazje oglądać w serii Fallout. Z tym, że nie będzie to dokładnie to co oferował Fallout, będzie to całkowicie odrębny świat, stworzony na potrzeby gry.
VDHP: Czy gracz będzie mieć wytyczony przewodni cel, czy raczej wolną rękę w kształtowaniu swoich poczynań?
K: Fabuła będzie odgrywała BARDZO wielką rolę w Burżuazji, aczkolwiek nie będzie ona chamowała wolności w poczynananiach gracza, dzięki czemu będze mógł zająć się poznawaniem świata. Jednak gracze, którzy nie skupią się na fabularnej stronie gry nigdy nie poznają w pełni potęncjału jaki oferuje świat Burżuazji.
VDHP: Jak będzie wyglądać walka i jakich broni będzie można używać?
K: Walka będzie oparta na systemie turowym, będzie ona przypominała nieco tą z Fallouta, jednak zadbamy o to aby wprowadzić wiele innowacji (np. strzelanie z dwóch broni jednocześnie, zakreślanie łuku przy strzale z serri ... i inne :] )
Jeżeli chodzi o bronie to będzie tego duży asortyment, najczęściej spotykana będzie broń do walki wręcz i broń balistyczna, jednak spotkamy też mase broni palnej, z których większość będzie odzwierciedleniem tego co można spotkać na stadionie dziesięciolecia Gracz będzie miał możliwość dużego wpływu na broń, będzie mógł ją modyfikować i przerabiać, jak również tworzyć własne modele. Ostatnią grupą broni którą będzie można spotkać w Burżuazji będzie to broń "energetyczna".
VDHP: W końcu: 2D czy 3D?
K: Środowisko będzie w 40% 3D, jednak widok będzie izometryczny, tak jak to było w falloucie, z możliwością przybiżania i oddalania kamery.
VDHP: Skąd taka nazwa?
K: Na naszej stronie (www.burzuazja-rpg.prv.pl) gdzieś już napisałem o historii nazwy(gdzieś w komentarzach). Nazwa jakotako powstała na jednej z imprez, jednak jak się później okazało pasuje ona bardziej niż się spodziewaliśmy
VDHP: Ile osób pracuje nad Burżuazją?
K: No troche typa jest ;p Cały ChickenHead Team + pełno ludzi "z zewnątrz", którzy nas wspierają, w różny sposób, za co im serdecznie dziękuje.
VDHP: Jaki jest wasz dotychczasowy największy sukces przy tworzeniu tej gry?
K: Wszystko co do tej pory stworzyliśmy jest naszym największym sukcesem , ale na prawdziwe BOOM czekamy aż pojawi się Alpha, w której będzie z 70% naszych założeń.
VDHP: Nic nie powstaje w próżni. Jakie są wasze inspiracje?
K: Moim osobistym jest picie alkocholu, nie wiem jak u innych :] Ale myślę, że wszystko co wydażyło się w całym życiu twórców będzie miało jakiś wpływ na efekt końcowy.
VDHP: Dlaczego psy mają zimne nosy?
K: Jak spytam się mamy to Ci powiem ok? :]