Fallout 2 Savegame Editor

Я не знаю способа сделать героя неуязвимым. Но если выставить крайне высокие показатели брони(та которая уклонение от атак, а не сопротивление урону), то враги должны перестать атаковать и просто убегать в бою.

I don’t know a way to make the player character invulnerable. But if you set extremely high value of armor (the one that dodges attacks, not resistance to damage), then the enemies should stop attacking and just run away in battle.

Понял, я просто думал ты единственный, кто может знать, решил, что раз ты смог сделать напарников бессмертными, то и гг есть шанс. А бегство противников не подходит, хочется, чтобы они всё-таки стреляли)
 
Понял, я просто думал ты единственный, кто может знать, решил, что раз ты смог сделать напарников бессмертными, то и гг есть шанс. А бегство противников не подходит, хочется, чтобы они всё-таки стреляли)

this will set all damage to dude to 0 ,ie god mode
Code:
procedure start;
variable target;


procedure start begin

   if game_loaded then begin
      register_hook(5); //HOOK_COMBATDAMAGE
   end
   else begin
         target := get_sfall_arg;
         if target == dude_obj then begin
            set_sfall_return(0);
         end
   end
end

edit : place this in /fo2/data/scripts
 

Attachments

Last edited:
this will set all damage to dude to 0 ,ie god mode
Code:
procedure start;
variable target;


procedure start begin

   if game_loaded then begin
      register_hook(5); //HOOK_COMBATDAMAGE
   end
   else begin
         target := get_sfall_arg;
         if target == dude_obj then begin
            set_sfall_return(0);
         end
   end
end

edit : place this in /fo2/data/scripts


Sorry, I do not understand the coding, I moved the file to the folder with the scripts, but the damage still passes, need to do something else?
 
have any other mods installed?this checked good for me,but i had to delete another mod combatdamage script for it to pass
 

Attachments

have any other mods installed?this checked good for me,but i had to delete another mod combatdamage script for it to pass
I have a restoration project and a mod on the visualization of armor from partners, nothing more
can you still explain again what you need to do to make what you sent me work
 
should be good then,did the new script work?

edit : does the script send chat message 'check' to the screen?
 
Last edited:
does ur fo2/ folder have ddraw.dll in it?

if yes does the gam send 'check' when ur hit in combat?
 
Back
Top